5 טיפים לשילוב דגים בארוחת הצהריים שלכם - ברמונדי Barramundi
close

ברוכים הבאים

גם במצב הנוכחי דגי הברמונדי הישראלי זמינים עבורכם טריים בכל החנויות הדגים, רשתות השיווק ובמשלוחים עד הבית!

כדי לאתר את החנות הקרובה לביתכם אנא היכנסו ל "איפה קונים" ותוכלו לקבל ישירות לביתכם דגי ברמונדי טריים, בריאים ועסיסיים.

בברכת חג שמח וכשר ...ותישארו בבית! הדגים יגיעו אליכם :)

איפה קונים

מביאים את הים למשרד
חמישה טיפים לשילוב דגים בארוחת הצהריים שלכם

חמישה טיפים לשילוב דגים בארוחת הצהריים שלכם

אם לא זכיתם לעבוד אצל מעסיקים שהשקיעו בהסדרים מפנקים במסעדות או בחדר אוכל מגוון, אתם וודאי מתלבטים בכל בוקר מה לקחת אתכם למשרד. אם עד כה הבאת אוכל מהבית נשמעת כמו חסרון או תנאי העסקה לא מפנקים במיוחד, תתפלאו לדעת שלהביא אוכל מהבית למשרד זו דווקא הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות עבור עצמכם. הסיבה העיקרית לטענה הזו היא שארוחה שבישלתם במו ידיכם, ברוב המקרים פשוט תהיה בריאה יותר. השליטה על השמן, המלח וטריות המזון – עושה את שלה ומבטיחה ארוחה טעימה, מגוונת ומזינה.

ואיך כל זה קשור לברמונדי?

את הברמונדי אפשר להכין במגוון דרכים, עם מבחר תיבולים ותוספות, הוא תמיד מהווה מנה טעימה, בריאה וקלה, שכיף לאכול גם בבית וגם במשרד. טעמו הניטרלי של הברמונדי משתלב נהדר עם כל תיבול, הריח שלו יחסית מתון ואפילו מעורר תיאבון. ברמונדי ישראלי גדל בארץ ולכן תמיד טרי, מהמים – ישר לצלחת, מה שמבטיח מנה טרייה ובריאה. בניגוד למה שאנשים חושבים, לקחת אתכם דגים לארוחת הצהריים במשרד זו אינה משימה מורכבת והיא ממש לא אמורה להריח רע.
איך עושים את זה? הנה שלושה טיפים מנצחים לאיך לעשות את זה מבלי להכעיס את השכנים שלכם לשולחן העבודה ואולי אפילו לגרום להם לקנא במנה שלכם:

   1. ארוחת צהריים זריזה מתחילה בקערה

אם גם אתם חובבי מנות עשירות וקלילות המורכבות ממספר מרכיבים – ארוחות וסלטים בקערה צבעונית ועמוקה יכולים להיות התחלה נהדרת. במקרר המשרדי תוכלו לשמור לעצמכם בסיס טעים לארוחה, אפילו עד ארבעה ימים. קופסא נפרדת לנתחי דג ברמונדי עסיסי, אורז מלא, ירקות טריים ועוד- הם בסיס נפלא לכל ארוחת צהריים מזינה, אך גם קלילה מספיק בכדי לאפשר לכם להמשיך לעבוד ולהיות ערניים.  לפינוק אמתי – שמרו לכם בקבוק של רוטב טריאקי איכותי, כמה טיפות ממנו בתוך הקערה, יהפכו את החיבור בין הבסיס לדג הטרי למושלם וטעים במיוחד.

  2. אל תתפשרו על הטריות

כשמדובר באוכל, בעיקר בדגים התוצאה הסופית על הצלחת שלכם תלויה רובה באיכות חומרי הגלם (וגם קצת בכישורים הקולינריים שלכם).בגלל שהעניין סביב דגים בארוחת הצהריים במקום העבודה, מתקשר לא פעם לריחו של הדג השנוי במחלוקת, ישנם שני כללי ברזל שעשויים לפתור את הסוגיה הזו.

  • חוק מספר 1

לא להתפשר על הטריות – לא צריך להיות שף מדופלם על מנת לזהות כמה טרי הדג שאכלתם כרגע, אבל זו ללא ספק תכונה נרכשת. ככל שהדג טרי יותר, הריחות והטעמים שלו מתקבלים טוב יותר גם אצל אלו שאינם חובבי הז'אנר.

ארוחת צהריים בעבודה
  • חוק מספר 2

בחרו  מנות שאינן מצריכות חימום בתנור או המיקרוגל המשרדי. סלט למשל היא אופציה מעולה לשילוב דגים בארוחת צהריים קרירה במשרד. אך שימו לב, עשבי תיבול עדינים מדי (עלי בייבי, חסה וכדומה) עלולים "להתעייף" מהר מאוד, לכן לא מומלץ לשלב אותם בארוחה כזו. רצועות כרוב לבן דקות, נבטים מהסוג העבה והפריך יותר, עגבניות שרי חצויות וחופן צנוברים ישתלבו מעולה עם נתחי דג שצליתם בבית מבעוד מועד.
דרך נפלאה נוספת להעשיר סלטים המכילים נתחי ברמונדי ישראלי טריים היא התוספת המרעננת של פירות העונה. פרוסות פריכות של תפוחי עץ ירוקים, ענבים חצויים ועוד – יהפכו את הטעמים לעשירים במיוחד.
אגב, אם אתם אנשי מרקים, דרך נפלאה לארוחת צהריים חמה במשרד, מבלי לחמם דגים במטבח המשרדי היא חימום מרק ולאחריו להוסיף נתחי דג צלוי, ברמונדי ישראלי טרי או כל מה שמתחשק. המרק החם יחסוך מהקולגות שלכם את הריחות השנויים במחלוקת, ויחמם את הדג בעצמו.

    3. כל אחד צריך קופסה טובה

בשר ודגים טריים הם מזונות רגישים מהסוג שלא היינו רוצים להסתבך איתם. שינויי טמפרטורה קיצוניים, מגע ממושך עם רכיבים אחרים כמו חסה ועשבי תיבול עשויים להפוך את הארוחה שלכם לעיסה אחת גדולה – ולא במובן החיובי.
מה הפתרון? קופסא מחולקת שמאפשרת לכם להניח בחלק אחד את נתחי הברמונדי או כל דג לבן אחר שהמתחשק לכם להפסקת הצהריים, ולצדו בהפרדה מוחלטת ירקות טריים, עשבי תיבול ואפילו רטבים. את תכלות הקופסה ניתן לשפוך אל תוך קערה עמוקה רגע לפני ההפסקה, לערבב, לתבל וליהנות מטעמים טריים וירקות פריכים.