מים שקטים חודרים עמוק -7 עובדות מרתקות על דגים - ברמונדי Barramundi
close

ברוכים הבאים

גם במצב הנוכחי דגי הברמונדי הישראלי זמינים עבורכם טריים בכל החנויות הדגים, רשתות השיווק ובמשלוחים עד הבית!

כדי לאתר את החנות הקרובה לביתכם אנא היכנסו ל "איפה קונים" ותוכלו לקבל ישירות לביתכם דגי ברמונדי טריים, בריאים ועסיסיים.

בברכת חג שמח וכשר ...ותישארו בבית! הדגים יגיעו אליכם :)

איפה קונים

הדג שיהפוך אתכם ליצירתיים יותר

יש המון דגים שם בחוץ – אבל האם ידעתם שמרביתם המוחלט מגיע בכלל בייבוא מעבר לים?! לעומת זאת, דג הברמונדי הוא 100% דג ישראלי שגדל בייצור מקומי קפדני בחווה אקולוגית בנגב – בשיטת גידול ייחודית שמבטיחה את ניקיונו ואיכותו. מלבד עסיסיות ובשרניות – הברמונדי מתאפיין גם בטעם מעודן שחביב על החך הישראלי (אפילו של ילדים). מחפשים להכניס טאץ' מיוחד למטבח? קבלו כמה רעיונות למתכונים שווים – הצלחה מובטחת!

אנחנו חיים בעידן אולי הקולינרי ביותר אי פעם. יותר ויותר אנשים מתעניינים בהכנת אוכל, יותר אנשים מתעניינים בסיפורי שמאחורי האוכל שמגיע לצלחת שלהם, יותר אנשים רוצים למצוא את הקו האישי שלהם במטבח – את הטאץ' הייחודי להם.

אבל איך בדיוק עושים זאת, עם הצפת התכנים שם בחוץ? הרי יש כל כך הרבה מתכונים פוטנציאליים, חומרי גלם, אפשרויות, הצעות – מתכונים קלים, מתכונים למתקדמים, שפשוט אפשר ללכת לאיבוד. אז תרשו לנו לעשות לכם מעט סדר – בטח בכל שנוגע להכנת ובישול דגים!

את דג הברמונדי הישראלי, כבר הכרתם?

דג מושלם למבשלים באשר הם – מחובבים ועד למקצוענים, וזאת בזכות יתרונותיו הייחודיים.

נתחיל בכך שבזמן שחלקם הגדול של הדגים שנמכרים בישראל (למעלה מכ-80%!) מיובאים מחו"ל, כשנתח גדול מהם מגיע מסין, הברמונדי הישראלי שחברת "אקוואטק פישריז", מגדלת אותו בייצור מקומי קפדני בחווה אקולוגית בנגב – הוא 100% דג ישראלי ציוני. בנוסף, שיטת הגידול הייחודית מבטיחה את בריאותו, ניקיונו ואיכותו של הדג. כלומר, הדג הזה הוא לא רק 100% כחול לבן משלנו – הוא הכי טרי שרק אפשר.

אז למה לחכות לאספקת דגים טריים שוטפת מחו"ל, אם אפשר פשוט לייצר אותם כאן?!

יתרון נוסף הטמון בשיטת הגידול הייחודית של הברמונדי הישראלי, זו העובדה שחברת "אקוואטק פישריז" דוגלת בקיימות, ולכן דגי הברמונדי הישראליים שלה גדלים בתנאים ייעודיים תוך שמירה על איכות הסביבה ובשימוש באנרגיה מתחדשת. למעשה, דג הברמונדי הישראלי גדל ללא כימיקלים ואנטיביוטיקה – ובאופן שאינו פוגע בסביבה. בקיצור, יופי של דרך להכניס קצת אקולוגיה לצלחת.

מאפיין ייחודי זה הופך את דג הברמונדי לאטרקטיבי במיוחד עבור בשלנים, לזאת תוסיפו את העובדה שמדובר בדג בשרני, קל ונוח לפילוט ללא עצמות כלל – קיבלתם: חגיגה במטבח. למעשה, העובדה שדג הברמונדי קל כל כך להכנה ומצריך מעט מאוד התעסקות – מאפשרת לנו כבשלנים להיות יצירתיים יותר בהרכבת הצלחת!

חגיגה במטבח

אומרים שכל מה שדג טרי צריך זה פלח לימון עסיסי לצידו, והיי – אנחנו בהחלט מסכימים, אך בכל זאת, הנה כמה אפשרויות נהדרות שתוכלו להכין מדג הברמונדי הישראלי:

למעשה, האפשרויות הן מגוונות להפליא – זאת בזכות כך שדג הברמונדי הישראלי הוא מאוד ורסטילי. טעמו המעודן אהוב על ילדים (ואפשר להכין ממנו, למשל, מנת דג שהתחפש לשניצל או פיש אנד צ'יפס), הוא בשרני, קל לפילוט ובעל מעט עצמות (מה שהופך אותו לאידאלי עבור סביצ'ה), הפילה שלו יוקרתי ועשיר בטעמים (מה שישתלב נהדר בתבשילים ומרקים) והוא מתאים למגוון מתכונים אחרים ואפשרויות הכנה שונות – מצלייה, דרך טיגון ועד בישול. באמת, מדובר בדג הכי ידידותי שיש! קבלו כמה הצעות:

מתכון משפחתי למרק חמים ונעים: מרק דגים ברמונדי ישראלי

החורף כבר כאן – ותכף הוא יכבוש את כולנו בסערה. יש דבר יותר כיפי מלהסתגר בבית עם המשפחה ולרקוח מרק עם ניחוחות מדהימים וטעמים ייחודיים?

למתכון המלא לחצו כאן

מתכון מעיף לערב כיפי עם החבר'ה: פיש אנד צ'יפס ברמונדי ישראלי

כשסתם מארחים לערב נונשלנטי כמה חברים – כיף גדול להגיש מנת פיש אנד צ'יפס שיוצאת היישר מהטיגון… השוס נעוץ בטריות המטריפה של הברמונדי ובטעמו המעודן!

למתכון המלא לחצו כאן

מתכון מושלם לילדים: שניצל ברמונדי ישראלי

תגידו יפה שלום לדג שהתחפש לשניצל! ועוד איזה דג: בשרני, קל ונוח לפילוט עם מעט מאוד עצמות, עסיסי וטרי, הו כמה טרי! הדג המחופש לשניצל, זו יופי של דרך לשלב לילדים בריאות בצלחת, שכן יידוע כי התזונה הים-תיכונית – מומלצת במיוחד.

למתכון המלא לחצו כאן

מתכון מרשים לארוחה מפונפנת: פסטה ברמונדי עם עגבניות, פלפל חריף, שום ושמן זית

המתכון הזה, אותו רקח השף הנפלא שגב משה, הוא טעים ומרשים בצורה בלתי רגילה גם יחד! אז אם מחפשים אחר מנה שכולה "וואו" ובא לכם לבחור במתכון שרק נראה מסובך: מצאתם את המנה שלכם!

למתכון המלא לחצו כאן

טוב… אנחנו לא יודעים מה לגביכם, אבל אנחנו כבר ממש רעבים!

מגוון המתכונים שאפשר לרקוח ולהרכיב בשימוש דג הברמונדי הישראלי הוא עצום, והשימוש בדג המיוחד הזה מקפיץ כל מנה.

דג עסיסי ובריא במיוחד, 100% כחול לבן שמיוצר בייצור מקומי קפדני ואיכותי – מה שמבטיח את ניקיונו ואיכותו, כמו גם העובדה שהוא קל לעבודה גם עבור בשלנים חובבים בשל כך שהוא קל ונוח לפילוט עם מעט מאוד עצמות – הוא בדיוק מה שחיפשתם אחריו, כדי למצוא לעצמכם טון אישי וטאץ' מיוחד במטבח. אז קדימה, המתכונים עלינו – ההכנה עליכם!